KAS YRA STEAM?
STEAM būrelis – tai tarpdisciplinė mokslo, technologijų, inžinerijos, matematikos, meno ir kitų sričių programa, kurios metu vaikai įgis inžinerijos, robotikos, programavimo, matematikos, gamtos ir istorijos mokslo žinių; gebės atpažinti ir kompleksiškai spręsti iškilusias problemas; ugdys kritinį, erdvinį, analitinį mąstymą, išprovokuos save būti kūrybingais ir mokysis dirbti komandoje.
Šiuose užsiėmimuose dėmesys sutelkiamas ne į teorijos, bet į kūrybiškumo, problemų sprendimo, praktinį, žaidimais ir tyrinėjimais grįsta mokymą (o išmėginus patiems, teoriją suprasti darosi kur kas paprasčiau).
STEAM PROGRAMA
MAŽYLIAMS (4–6 m.)
Užsiėmimai skirti ikimokyklinukams ir priešmokyklinukams padeda pažinti ir atrasti mus supantį pasaulį. STEAM užsiėmimuose 4–6 m. vaikai kartu su mokytoju, nedidelėse grupelėse iki 12 vaikų, per žaidybinius metodus, nagrinėja pasaulio pažinimo, meno ir kūrybos temas. Dėmesys sutelkiamas į patyriminį ugdymą, kai per praktines veiklas mažieji mokosi analizuoti gamtoje ir aplinkoje vyksiančius reiškinius, atlieka eskperimentus naudodamiesi konstruktoriais ir LEGO kaladėlėmis, konstruoja ir mėgina atkartoti pasaulyje aptinkamus objektus, buityje naudojamus prietaisus, gyvūnų ir architektūros figūras.
Būrelyje vaikai:
- Su Robotis Pets rinkiniais kuria pirmąsias judančias mechanizuotas konstrukcijas;
- Tyrinėja pasaulį ir atlieka mokslinius eksperimentus;
- Naudodamiesi įvairiomis priemonėmis: konstruktoriais, šiaudeliais, ledų pagaliukais, gumytėmis ir kt. įsitraukia į STEAM kūrybines dirbtuves ir kuria inžinerinius statinius.
- Lavina taktilinius įgūdžius, smulkiąją motoriką, kalbinius gebėjimus, mokosi skaičiuoti, susiduria ir mokosi išspręsti pirmąsias problemas, lavina socialinį ir emocinį intelektą.
Būrelis skirtas ikimokyklinio ir priešmokyklini (4–6 m.) amžiaus vaikams.
Grupėje iki 12 vaikų.
Užsiėmimas vyksta vieną kartą per savaitę, trukmė: 60 min.
PRADEDANTIESIEMS (I–V kl.)
STEAM PRADEDANČIŲJŲ grupę rekomenduojame rinktis I–V kl. (7–11 m.) vaikams, kurie ankstesniais mokslo metais dar nelankė STEAM būrelio. Pradedančiųjų grupės vaikus charizmatiški mokytojai supažindins su STEAM ugdymo pagrindais, įtraukiančia metodika, interaktyvių pamokų naratyvu. Šie STEAM užsiėmimai paremti integruoto ugdymo metodika, padeda vaikams atskleisti gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, menų ir matematikos disciplinas, skatina vaikų smalsumą ir kūrybiškumą.
Būrelyje vaikai:
- Teorines žinias iškart pritaiko praktiškai atlikdami mokslinius eksperimentus;
- Išmėgina savo jėgas STEAM dirbtuvių iššūkyje, kuria inžinerinius žaislus ir statinius;
- Dalyvauja protmūšiuose ir viktorinose;
- Naudodami, LEGO Wedo 2.0, Robotis Ollo konstruktorius kuria pirmuosius robotus;
- Sujungia realų ir virtualų pasaulį: pirmųjų programavimo žingsnių mokosi naudodami edukacinius programavimo žaidimus;
- Vaizdinio programavimo aplinkoje kuria pirmąsias nesudėtingas programas;
- Mokosi robotų valdymo subtilybių;
- Lavina loginį, analitinį, kūrybinį mąstymą, bendradarbiavimą, problemų sprendimą, emocinį intelektą, mokosi suprasti ir analizuoti eksperimentų rezultatus.
Būrelis skirtas, pramokusiems ir mokantiems skaityti ir rašyti vaikams, gebantiems (arba norintiems) sutelkti dėmesį į detales, mėgstantiems konstravimą ir eksperimentus, besidomintiems mokslu, technologijomis, ir menais.
Grupėje iki 15 vaikų.
Užsiėmimas vyksta vieną kartą per savaitę, trukmė: 90 min.
PAŽENGUSIEMS (I–V kl.)
Pažengusiųjų grupė skirta I–V kl. (7–11 m.) vaikams, jau lankiusiems tiek kontaktiniu, tiek nuotoliniu būdu organizuotą STEAM būrelį ankstesniais metais. Kviečiame vaikus į naują, dar daugiau eksperimentų, kūrybinių ir inžinerinių dirbtuvių, robotikos užsiėmimų papildytą programą. Naujajame STEAM būrelio sezone vaikai:
- STEAM pamokose giliau nagrinės gamtos mokslų, kūrybos, technologijų, menų, matematikos ir inžinerijos temas.
- Susipažins su nauju STEAM būrelio naratyvu;
- Teorines žinias pritaikys atlikdami sudėtingesnius mokslinius eksperimentus;
- Išmėgina savo jėgas STEAM dirbtuvėse, kuriose geba susikurti judančius mechanizmus, naudodami paprastus namuose randamus daiktus.
- Naudodami LEGO Education Mindstorm EV3, LEGO Wedo 2.0., Robotis Ollo, Robotis Dino konstruktorius projektuoja, stato ir programuoja robotizuotas konstrukcijas.
- Sujungia realų ir virtualų pasaulį: naudodami edukacinius programavimo žaidimus, geba užprogramuoti sudėtingesnius sąlyginius sakinius, savarankiškai sprendžia iškilusias problemas.
- Naudoja sudėtingesnes vaizdinio programavimo aplinkas, mokosi programuoti Scratch aplinkoje.
- Išmoksta lanksčiai spręsti kasdienio gyvenimo ir juos supančios aplinkos iššūkius.
- Gilinasi į gamtos mokslų dėsnius ir reiškinius, geba stebėti, vertinti ir daryti eksperimentų išvadas.
- Kryptingai siekia tikslų, lavina kritinį, kūrybinį, analitinį, loginį mąstymą, komandinio darbo ir komunikacijos kompetencijas, savarankiškai pritaiko nesudėtingus matematinius algoritmus, tobulina užsienio kalbos žinias.
Rekomenduojame vaikams, jau lankiusiems STEAM būrelį arba panašius technologinius ar eksperimentų užsiėmimus.
Grupėje iki 15 vaikų.
Užsiėmimas vyksta vieną kartą per savaitę, trukmė: 90 min.
VYRESNIEJI PRO (V–VII kl.)
Kviečiame prie STEAM užsiėmimų prisijungti V–VII kl. (11–13 m.) mokinius prie integruotos, tarpdalykinės STEAM ugdymu grįstos būrelio programos. VYRESNIŲJŲ PRO būrelis, tai ne tik smagus laikas, bendraamžių ir bendraminčių apsuptyje, bet ir galimybė gilinti gamtos mokslų, matematikos, inžinerijos, technologijų, kūrybos, istorijos, geografijos žinias, siekti šių disciplinų geresnių rezultatų mokykloje, o taip pat pašalinti mokykloje įgytų mokomųjų dalykų spragas.
Užsiėmimuose mokiniai:
- Susipažins su technologinėmis naujovėmis ir inovatyviais sprendimo būdais;
- Pasitelkę bioniką, robotiką ir mechatroniką, mokysis suprasti darnaus vystymosi, ekologijos, sveikos gyvensenos pagrindus;
- Analizuos gamtoje ir laboratorijoje vykstančius fizikos, biologijos, ir chemijos procesus, supras ir gebės juos paaiškinti. Teorines žinias pritaikys atlikdami mokslinius eksperimentus;
- Išmėgins savo jėgas STEAM dirbtuvėse, kurių metu būrelio dalyviai bus skatinami tausoti aplinką, pasigaminti ekologiškus žaislus ir inžinerinius statinius, naudodami gamtai saugias priemones arba tikslingai panaudodami antrines žaliavas;
- Naudodami LEGO Education Mindstorm EV3, LEGO Wedo 2.0., Robotis Ollo, Robotis Dino konstruktorius projektuoja, stato ir programuoja robotizuotas konstrukcijas;
- Konstruodami sprendžia išsikeltus iššūkius, inicijuoja, įgyvendina ir pristato projektus, mokosi skaityti instrukcijas. Užsiėmimų metu vaikai mokosi analizuoti ir nustatyti konstrukcijos dizaino prievalumus ir trūkumus, pastebėtas problembas patobulinti.
- Sujungia realų ir virtualų pasaulį: naudodami edukacinius programavimo žaidimus, geba užprogramuoti sudėtingesnius sąlyginius sakinius, savarankiškai sprendžia iškilusias problemas.
- Naudoja sudėtingesnes vaizdinio programavimo aplinkas, mokosi programuoti Scratch aplinkoje.
- Kryptingai siekia tikslų, lavina kritinį, kūrybinį, analitinį, loginį mąstymą, komandinio darbo ir komunikacijos kompetencijas, savarankiškai pritaiko nesudėtingus matematinius algoritmus, tobulina užsienio kalbos žinias.
Rekomenduojame vaikams, jau lankiusiems STEAM būrelį arba panašius technologinius ar eksperimentų užsiėmimus, taip pat mokiniams, kurie nori pagilinti gamtomokslinių ir tiksliųjų dalykų žinias, domisi mokslu ir technologijomis.
Grupėje iki 15 vaikų.
Užsiėmimas vyksta vieną kartą per savaitę, trukmė: 90 min.
STEAM BŪRELIO VEIKLA PRALEIDUS UŽSIĖMIMĄ
Per mėnesį vaikai lanko 4 STEAM būrelio užsiėmimus.
Nedalyvavus užsiėmime, STEAM pamoka kompensuojama tos pamokos sukomplektuotu užduočių rinkiniu, kuriame yra: visos STEAM pamokai reikiamos priemonės, kūrybinės užduotys ir detalios instrukcijos. Rinkinio užduotis vaikas gali atlikti savarankiškai arba jungtis į papildomai organizuojamą nuotolinę STEAM pamoką, per ZOOM platformą. Praleisto būrelio STEAM užduočių rinkinį vaikui STEAM mokytojas įteikia kito užsiėmimo metu.
Už praleistą pamoką, užsiėmimo įmoka negrąžinama.
Mokinių atostogų metu stacionariose klasėse vykdomas veiklos nevyksta, vietoje jų organizuojami papildomi nuotoliniai arba kontaktiniai užsiėmimai.
PASLAUGOS TEIKIMO NUOSTATAI
Paslauga yra teikiama ir užsakoma mokinių mokslo metais: rugsėjo–birželio mėn.
Vaikas į būrelį yra užregistruojamas paslaugos įsigijimo metu. Paslaugos mokestis yra mokamas kas mėnesį iš anksto. Einamojo mėnesio 20-23 dieną išsiųsime išankstines sąskaitas už kito mėnesio paslaugas.
Jei norite atsisakyti STEAM būrelio užsiėmimų, apie tai prašome pranešti iš anksto, ne mažiau nei prieš 1 mėnesį el. p. info@edulandas.lt .
STEAM būrelio lankymas nutraukiamas tik nuo mėnesio 1 dienos, o iki nutraukimo dienos turi būti apmokėtos visos suformuotos sąskaitos.
Išimtis – įmoka už praleistus užsiėmimus kompensuojama tik ligos atveju, kai administracijai el. p. adresu info@edulandas.lt pristatomas ligos išrašas iš www.esveikata.lt .
Įmokos dalis už praleistą užsiėmimą yra laikoma permoka ir išskaičiuojama iš kito mėnesio išankstinės sąskaitos.
NUOLAIDOS
STEAM būreliui taikome šias nuolaidas:
- 15% nuolaida visiems Šeimos kortelės turėtojams.
- 10% nuolaida antram užregistruotam vaikui.
- 10% nuolaida, jei lankote kitus Edulando užsiėmimus.
- 10% nuolaida, jei norite įsigyti visų metų abonementą iš karto.
Dėl nuolaidos kviečiame kreiptis info@edulandas.lt .
Siekiant užtikrinti visų būrelių dalyvių ir darbuotojų saugumą, jų metu bus taikomi griežtesni nei įprastai higienos normų reikalavimai.
Apie būrelio padžią visus užsiregistravusius informuosime atskiru laišku!